bissybus

Direktlänk till inlägg 18 januari 2012

Som en bro över mörka vatten!

Av Jenny - 18 januari 2012 22:00

När du är trött - När du vill fly

och oron viskar: Din dag skall aldrig gry.

Jag är hos Dej - Känn handen kring Din hand.

Var stilla. Var ej rädd.

 Som en bro över mörka vatten

skall jag bära Dej.


När skuggan faller kall...Där Du går fram.

När fågeln inte längre syns, och solen dör.

Jag tänder ljus. Jag tänder himlens ljus.

Var trygg. Och tro på mig.

 Som en bro över mörka vatten

skall jag bära Dej.

Som en bro över mörka vatten

skall jag bära Dej.


Styr mot havet nu, segla bort.

Nu är Din korta stund.

Det liv Du väntat på, följ vågens väg.

Se. Djupen skrämmer ej. Jag är här - hos dej.

Som en båt över mörka vatter.

Som en båt över mörka vatten

skall jag bära Dej



Text: Åke Arenhill




Detta är en bland dom finaste text å visor jag gillar att läsa i sorgen tid <3


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 24 mars 2012 08:38

Minimango.se har valt att sponsra en tävling med en helt underbar vinst. En Wigglekart! En kanonpresent - såväl till födelsedag som spontant! Våra ungar har en Wigglekart och det är ofta krig här hemma, om just den. Alla vill ha den! Till ...

Av Jenny - 24 mars 2012 08:12

Vinn goda Skin-smart teer från Tea Forté   Tillsammans med ScandChoco startar jag en tävling där ni kan vinna goda Skin-Smart teer från Tea Forté! Läs gärna min recension av teerna här! Tea Forté’s nya Skin-Smart Collection är a...

Av Jenny - 19 mars 2012 10:20

värk i kroppen, huvudvärk på väg mot migrän...      känns inget vidare nu, troligen vädervärk i infection i kroppen, får se nu vad som händer i dag då.... have i nice day all    ...

Av Jenny - 13 mars 2012 11:51

  Jag är med och tävlar om tandkräm från BrilliantSmile hos Caroline. Var med härdu också! Nu tänkte jag ge er chansen att testa denna fantastiska tandkräm.  Det kommer att bli tre vinnare. Läs här vad jag tyckte om den. 1a Pris - 1 Stor tub Br...

Av Jenny - 13 mars 2012 09:05

i går var jag runt å kollade lite i alfta finns fortfarande vägar som ja inte varit å gått på här i alfta! i dag ska jag utforska skogen lite, skönare där än på vägen, det är ju så blåsigt i dag så skogs promenad med hundarna blir nog bäst i dag, ska...

Presentation


Jag är en tjej på snart 40 år med trasslig bak rund men har fått ordning på livet. Är gift sen snart 11 år tillbaka. Har 2 katter 2 hundar, Dvärgpinschrar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards